Закон «Про захист прав споживачів», де зазначено у яких випадках можливе повернення, обмін товару належної якості, а саме:
– обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин або не може бути використаний за призначенням;
– придбати будь-які інші товари з асортименту у наявності з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
— здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж;
– Розірвати договір і отримати назад гроші у розмірі вартості товару.
Термін обміну: протягом 14 днів, за винятком дня покупки.
Умови обміну та повернення товару:
– Якщо товар не використовувався;
– Збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
– Збережено розрахунковий документ з датою продажу.
Як відбувається процес повернення товару
Якщо куплений у нашому магазині товар Вам з якихось причин не підійшов, Ви можете зателефонувати нам за цими номерами телефонів:
та зробити заявку на повернення товару. Після цього протягом одного робочого дня заявку підтверджує відповідальний менеджер і далі Ви зможете самостійно повернути товар, привезши його за однією з адрес наших точок видачі (заздалегідь обговорюється з менеджером), або замовити нашу кур’єрську доставку. У цьому випадку забір товару нашим кур’єром коштуватиме 300 грн у межах міста Києва (спуск на ліфті з поверху додатково 100 грн), Україною — згідно з тарифами кур’єрської служби Нової Пошти. З тарифами Ви можете ознайомитись тут.
Повернення коштів здійснюється відразу при отриманні товару на склад магазину, або протягом 7 днів.
При оплаті карткою кошти повертаються на картку, з якою здійснювалася оплата.